Maciej Stuhr w kampanii Actimela śpiewa piosenki na poprawę humoru (wideo)
W ramach kampanii napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) prowadzonej pod hasłem „Mam moc. Stay strong” emitowane są w internecie klipy, w których Maciej Stuhr razem z zespołem Stay Strong Brothers wykonuje optymistyczne piosenki.
Na potrzeby akcji przygotowano trzy klipy, w których Maciej Stuhr z akompaniamentem zespołu Stay Strong Brothers śpiewa piosenki opowiadające, jak w pozornie niekorzystnych sytuacjach z codziennego życia można nabrać pogody ducha.
Jest to część kampanii Actimela rozpoczętej pod koniec maja pod hasłem „Mam moc. Stay strong”. Klipy z Maciejm Stuhrem i Stay Strong Brothers są przede wszystkim emitowane jako reklamy na YouTubie.
Cała akcja reklamowa oprócz internetu jest prowadzona w telewizji oraz na outdoorze (m.in. reklamy na autobusach, cyfrowe billboardy odliczające czas do końca korka).
Kreację kampanii przygotowała agencja Youg & Rubicam Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Maciej Stuhr od lutego br. jest ambasadorem marketingowym samochodów Mitsubishi, wcześniej występował w reklamach m.in. sieci Play. Regularnie bierze też udział w kampaniach społecznych.
Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr w kampanii Actimela śpiewa piosenki na poprawę humoru (wideo)