Magazyn reporterów Dwójki lepszy od konkurencji
Emitowany we wtorkowe wieczory w TVP 2 "Magazyn EkspresuReporterów" cieszy się w obecnym sezonie większą widownią niż roktemu. Audycja wygrywa też z emitowanymi przez konkurencję filmami,serialem i innym programem reporterskim.
Pięć pierwszych wydań "Magazynu Ekspresu Reporterów" w nowymsezonie (emisja we wtorki o 21.45) obejrzało w TVP 2 średnio 3,43mln widzów, co dało stacji 27,80 proc. udziału w grupie 4+ i 22,74proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. To więcej niż wanalogicznym okresie ub.r., gdy program emitowany był o godz. 21.00i trwał krócej - wtedy oglądało go 3,12 mln osób przy udziałachwynoszących odpowiednio 19,77 proc. i 16,10 proc.
W czasie emisji programu TVP 2 jest liderem rynku telewizyjnym.Na drugim miejscu plasuje się TVN, nadający w tym czasie "Twarzą wtwarz" i "Kubę Wojewódzkiego" - pozycje te wybiera 2,15 mln widzów.Trzecie są ex aequo TVP 1 i Polsat, które mają 1,77 mlnoglądających (obie nadają w tym czasie filmy, a Jedynka też m.in."Misję specjalną").
Z danych telemetrycznych wynika, że program śledzą przedewszystkim kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia, mieszkańcy wsii średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym iśrednim.
Widownia "Magazynu Ekspresu Reporterów" odcinek poodcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR% | SHR% |
30-09-2008 | 3 788 212 | 31,46% | 26,62% |
23-09-2008 | 3 612 795 | 27,13% | 21,87% |
16-09-2008 | 3 267 111 | 26,73% | 22,16% |
09-09-2008 | 3 172 238 | 26,57% | 21,28% |
02-09-2008 | 3 266 704 | 25,88% | 20,26% |
średnia | 3434430 | 27,80% | 22,74% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVP 2 - Magazyn EkspresuReporterów | 3 434430 | 27,80% |
TVN | 2 150 650 | 17,41% |
TVP 1 | 1 765 505 | 14,29% |
Polsat | 1 765 091 | 14,29% |
Profil widowni "Magazynu EkspresuReporterów"
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 73 | 35,15% |
Kobiety | 125 | 64,85% | |
Wiek | 4- 9 | 23 | 1,46% |
10- 15 | 32 | 2,42% | |
16 - 19 | 45 | 2,80% | |
20 - 24 | 40 | 3,52% | |
25 - 29 | 45 | 3,81% | |
30 - 34 | 87 | 6,82% | |
35 - 39 | 86 | 5,76% | |
40 - 44 | 110 | 7,24% | |
45 - 49 | 112 | 8,67% | |
50 - 54 | 140 | 11,54% | |
55 - 59 | 171 | 12,29% | |
60+ | 183 | 33,68% | |
Wlk.miasta | Wieś | 117 | 44,99% |
< 50 tys. | 96 | 22,86% | |
50-100 tys. | 110 | 9,84% | |
100-200 tys. | 92 | 7,31% | |
> 200 tys. | 72 | 15,00% | |
Zawód | Top management | 81 | 6,72% |
Pracownicy szczebla średniego | 93 | 12,49% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 95 | 18,64% | |
Emeryci | 177 | 45,76% | |
Inne | 50 | 16,39% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 120 | 52,95% |
Średnie | 108 | 32,40% | |
Wyższe | 90 | 10,77% | |
Inne | 28 | 3,88% |
Dołącz do dyskusji: Magazyn reporterów Dwójki lepszy od konkurencji