SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro

Z początkiem sierpnia Magdalena Jabłońska została dyrektorem działu reklamy portalu Allegro.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy.

Magdalena JabłońskaMagdalena Jabłońska

Poprzednio Magdalena Jabłońska pracowała jako vice chief revenue officer w Grupie Netsprint. W latach 2009-2016 była związana z Grupą Onet-RAS Polska, pełniła tam m.in. funkcje kierownika zespołu sprzedaży specjalnej w Onecie oraz członka zarządu biura reklamy Media Impact Polska.

W Allegro zajęła miejsce Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy po ponad trzech latach pracy.

- Doświadczenie jakim dysponuje Magda na pewno pozwoli nam dalej rozwijać pakiet produktów reklamowych, dzięki którym sprzedawcy, marki i dystrybutorzy będą mogli efektywnie docierać ze swoją ofertą bezpośrednio do klientów - zapewnia Damian Zapłata, chief commercial officer w Allegro.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. serwis Allegro.pl zanotował 16,52 mln realnych użytkowników i 1,19 mld odsłon, a aplikacja mobilna Allegro miała 2,56 mln użytkowników.

Od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro zanotowało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Marcin spoko gość, ciekawe czemu odszedl.
odpowiedź
User
Skwar Andrzej
Brawo Magda! Powodzenia!
odpowiedź
User
Co mnie to obchodzi?
Nie znam ani jego, ani jej. Co mam zrobić z tą informacją?

Odwdziecze się swoim info: babka która handlowala przed Biedronka truskawkami ostatnio nie pojawia się.
odpowiedź