Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro
Z początkiem sierpnia Magdalena Jabłońska została dyrektorem działu reklamy portalu Allegro.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy.
Poprzednio Magdalena Jabłońska pracowała jako vice chief revenue officer w Grupie Netsprint. W latach 2009-2016 była związana z Grupą Onet-RAS Polska, pełniła tam m.in. funkcje kierownika zespołu sprzedaży specjalnej w Onecie oraz członka zarządu biura reklamy Media Impact Polska.
W Allegro zajęła miejsce Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy po ponad trzech latach pracy.
- Doświadczenie jakim dysponuje Magda na pewno pozwoli nam dalej rozwijać pakiet produktów reklamowych, dzięki którym sprzedawcy, marki i dystrybutorzy będą mogli efektywnie docierać ze swoją ofertą bezpośrednio do klientów - zapewnia Damian Zapłata, chief commercial officer w Allegro.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. serwis Allegro.pl zanotował 16,52 mln realnych użytkowników i 1,19 mld odsłon, a aplikacja mobilna Allegro miała 2,56 mln użytkowników.
Od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro zanotowało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro
Odwdziecze się swoim info: babka która handlowala przed Biedronka truskawkami ostatnio nie pojawia się.