FOX rozpoczęło kampanię reklamową serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów”
Kanał FOX rozpoczął intensywną kampanię wspierającą premierę nowej odsłony kultowego serialu z lat 80. i 90. - „Magnum: Detektyw z Hawajów”. Polska premiera serialu na antenie tej stacji odbyła się w czwartek, 31 stycznia o godz. 21.05.
„Magnum: Detektyw z Hawajów” to nowa odsłona popularnego na przełomie lat 80. i 90. serialu. W nowej wersji cyklu głównym bohaterem, podobnie jak w oryginale, jest Thomas Magnum (w tej roli Jay Hernandez) - były komandos Navy SEAL, który po powrocie z Afganistanu podejmuje się zupełnie nowej pracy i zostaje konsultantem książek przygodowych oraz prywatnym detektywem na Hawajach.
W produkcji grają również m.in.: Stephen Hill, Zachary Knighton, czy Perdita Weeks. Jednym z reżyserów nowych historii detektywa Magnuma jest Justin Lin.
Premiera „Magnum: Detektyw z Hawajów” na antenie FOX odbyła się w czwartek, 31 stycznia br. o godz. 21.05.
Serial wspiera intensywna kampania reklamowa
Premierę wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group, na kanałach tematycznych z Grupy Polsat oraz z portfolio TVN Media. Promocja obejmuje także outdoor w największych polskich miastach, kampanię w serwisach społecznościowych, współpracę z największymi portalami o tematyce filmowo-serialowej oraz działania promocyjne w najpopularniejszych rozgłośniach radiowych.
Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja Walk PR.
Kampania oraz premiera serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów” połączone są z odświeżeniem - zarówno antenowej, jak i poza antenowej - oprawy graficznej FOX. Nowy wygląd kanału jest dostosowany do jego aktualnego pozycjonowania i podkreśla odważne podejście stacji do telewizyjnej rozrywki. Nieodłącznym elementem nowego wyglądu FOX będą inspirowane reflektorami podświetlenia, narzucające jednoznaczne skojarzenia z czołówką wytwórni 20th Century FOX.
Średni udział FOX w Polsce w 2018 roku wyniósł 0,36 proc.
Dołącz do dyskusji: FOX rozpoczęło kampanię reklamową serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów”