Małgorzata Lubelska, Bartek Gołębiowski i Jacek Karolak w jury Euro Effie Awards
Trzech przedstawicieli polskiego marketingu i reklamy dołączyło do jury tegorocznej edycji konkursu reklamowego Euro Effie Awards organizowanego przez European Association of Communications Agencies (EACA). Są to Małgorzata Lubelska z Grupy Żywiec, Bartek Gołębiowski z agencji Gong i Jacek Karolak z K2.
Jury Euro Effie złożone jest ze specjalistów z branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. W tym roku w gronie jurorów znaleźli się Małgorzata Lubelska (dyrektor marketingu w Grupie Żywiec), Bartek Gołębiowski (management & creative director w agencji Gong) oraz Jacek Karolak (dyrektor strategiczny w agencji K2).
Do 15 czerwca na pierwszym etapie oceny zgłoszeń jurorzy, pod przewodnictwem Dana Burdetta, global brand vice president Snickers w Mars, wyłonią finalistów do drugiego etapu, który odbędzie się 30 czerwca.
Przy ocenianiu kampanii jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres czynników decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: Wyzwanie strategiczne, Strategia kreatywna, Wprowadzenie idei w życie oraz Efektywność działań.
Euro Effie to coroczny konkurs, nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę. W tym roku konkurs świętuje swoje 20-lecie i odnotował rekordową liczbę zgłoszeń, których jest 30 proc. więcej niż w latach poprzednich. Gala Euro Effie odbędzie się 18 października w Brukseli.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Lubelska, Bartek Gołębiowski i Jacek Karolak w jury Euro Effie Awards