„Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja
Siódma edycja „Mam talent!” zgromadziła o 200 tys. widzów więcej niż emitowana rok temu szósta seria talent-show. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 48,3 mln zł.
TVN siódmą odsłonę „Mam talent!” emitował w soboty o godz. 20.00 w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Średnia widownia odcinków tej edycji show wyniosła 3,38 mln osób, co przełożyło się na 21,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą publiczność zgromadził finałowy odcinek formatu, który miał 3,52 mln oglądających.
Top odcinki siódmej edycji „Mam talent!”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR% |
06-12-2014 | 19:59 | 22:10 | 3 902 347 | 23,81% |
27-09-2014 | 20:01 | 21:41 | 3 740 922 | 24,40% |
18-10-2014 | 20:00 | 21:41 | 3 674 243 | 23,08% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 210 tys. widzów. Emitowaną wówczas szóstą serię formatu średnio oglądało 3,17 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 21,43 proc. oraz 23,92 proc. udziału (więcej na ten temat).
„Mam talent!” w swoim paśmie emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 13,37 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 11,12 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP2 („The Voice of Poland”; 10,48 proc.).
W grupie komercyjnej przewaga TVN nad konkurentami była jeszcze większa. Drugie miejsce należało tutaj do Polsatu, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Widownia programu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN - Mam talent! | 3 376 905 | 21,88% | 23,10% |
TVP1 | 2 063 268 | 13,37% | 9,69% |
Polsat | 1 716 387 | 11,12% | 14,43% |
TVP2 | 1 617 079 | 10,48% | 10,00% |
Wpływy z reklam przy emisji „Mam talent! 7” wyniosły 48,27 mln zł, podczas gdy szósta seria przyniosła z reklam 74,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą siódmej edycji programu został 15-letni wokalista Adrian Makar. Wygrał on 300 tys. zł. Drugie miejsce zajęła Berenika Nienadowska, a trzeci był Mateusz Guzowski.
TVN jest zadowolony z wyników oglądalności siódmej odsłony „Mam talent!”. Kolejną edycją show widzowie stacji prawdopodobnie zobaczą jesienią 2015 roku - ostateczna decyzja zapadnie wiosną.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja