Marcin Gortat ambasadorem marki FreeYu
FreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski nawiązała współpracę z Marcinem Gortatem. Kampania z udziałem koszykarza trwa pod hasłem „Oblicza wolności Marcina Gortata”, została przygotowana przez agencję Coollective.
W ramach współpracy FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata "Mierz Wysoko", której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Marka wesprze wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w czterech polskich miastach (Rumia, Warszawa, Karpacz, Łódź), oraz mecz Gortat Team vs Wojsko Polskie.
Gortat użyczy wizerunku na produktach FreeYu i będzie zaangażowany w promocję marki na swoich kanałach w mediach społecznościowych.
Grafikę do kampanii stworzył Bartosz Kosowski. Za przygotowanie kampanii oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja Coollective.
Dołącz do dyskusji: Marcin Gortat ambasadorem marki FreeYu