Marcin Ruciński dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Tech Data Polska
Tech Data Polska, dystrybutor IT, powołał na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu produktowego broadline Marcina Rucińskiego, dotychczasowego dyrektora ds. sprzedaży.
Obejmując nową funkcję, Ruciński będzie łączył swoje dotychczasowe obowiązki z obowiązkami dyrektora ds. marketingu produktowego broadline. W zakresie jego obowiązków znalazły się teraz: zarządzanie działami handlowym oraz marketingu produktowego broadline (m.in. PC Systems, Print&Supplies oraz Software), rozwój kanału SMB i Corporate, dalsze wzmacnianie pozycji Tech Data w kanale retail & e-commerce oraz zacieśnianie relacji z partnerami handlowymi i producentami.
Ruciński posiada wieloletnie doświadczenie sprzedażowe w branży IT. Z Tech Data Polska jest związany od września 2015 r., kiedy to objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Przed przyjściem do Tech Data, przez 17 lat pracował w firmie ABC Data na stanowiskach managera ds. sprzedaży, v-ce dyrektora ds. sprzedaży oraz dyrektora ds. sprzedaży.
Ruciński edukację zdobywał w Wyższej Szkole Menedżerskiej oraz na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Marcin Ruciński dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Tech Data Polska