Marcin Sawicki pokieruje kreacją i komunikacją marketingową Lukas Banku
Marcin Sawicki został dyrektorem departamentu kreacji i komunikacji marketingowej Lukas Banku. Ostatnio pracował w departamencie reklamy AIG Bank Polska.
Marcin Sawicki zapowiada, że jako dyrektor departamentu kreacji i komunikacji marketingowej Lukas Banku będzie pracował nad wzmocnieniem jego pozycjonowania jako banku uniwersalnego, podkreśleniem przynależności do Grupy Crédit Agricole oraz mocniejszym komunikowaniem pakietów korzyści, zwłaszcza tych budujących długoterminowe relacje z klientami. Poprzednio stanowisko to zajmowała Ewa Urbańczyk. Natomiast Sawicki przez ostatnie sześć lat pracował w AIG Bank Polska m.in. jako zastępca dyrektora departamentu reklamy, współtworząc pierwsze kampanie ATL marki AIGO.
Wcześniej Marcin Sawicki zarządzał promocją dolnośląskich dzienników „Słowa Polskiego” i „Wieczoru Wrocławia” (obecnie „Polska The Times Gazeta Wrocławska”). Ponadto pracował w agencjach reklamowych, przygotowując kampanie dla m.in. Dialogu, Piasta, Warty i PWN. Karierę zaczynał w Wytwórni Filmów Fabularnych oraz pracując przy produkcjach filmowych i reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Marcin Sawicki pokieruje kreacją i komunikacją marketingową Lukas Banku