Marcin Żukowski: z Mint Media do naEkranie.pl
Marcin Żukowski objął funkcję dyrektora sprzedaży w serwisie naEkranie.pl (należącym do Hatak Media). Poprzednio pracował w agencji Mint Media, a wcześniej m.in. w ARBOinteractive.
W naEkranie.pl Marcin Żukowski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży. Odpowiada za koordynację działu sprzedaży, tworzenie nowych produktów, głównie z zakresu akcji niestandardowych, content marketingu i reklamy natywnej, a także za sprzedaż dla dużych klientów.
Według badania Gemius/PBI w maju br. naEkranie.pl odwiedziło 1,4 mln realnych użytkowników. W listopadzie ub.r. redaktorem naczelnym serwisu został Dawid Muszyński, który zastąpił Kamila Śmiałkowskiego.
Marcin Żukowski przez ostatnie pięć lat pracował w agencji marketingu internetowego Mint Media. Pełnił kolejno funkcje PR managera, content managera, accounta, team leadera i account directora.
Jest autorem dwóch książek dotyczących marketingu: „Twoja firma w social mediach” i „Ty w social mediach” (wydawnictwo Onepress). Prowadzi szkolenia z marki osobistej oraz marketingu dla firm, jest wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Wcześniej pracował m.in. w agencji ARBOinteractive i prowadził Stowarzyszeniu MłodaRP, zajmował się organizacją eventów i szkoleń oraz działaniami PR.
Dołącz do dyskusji: Marcin Żukowski: z Mint Media do naEkranie.pl