Maria Sadowska i Liliana Urbańska w kampanii „Pięknie proste” Samsunga (wideo)
Bohaterkami kolejnej odsłony wizerunkowej kampanii Samsunga pod hasłem „Pięknie proste” są piosenkarka Maria Sadowska i jej matka Liliana Urbańska. Akcja, skierowana do kobiet, jest prowadzona głównie w internecie.
W kampanii „Pięknie proste” Maria Sadowska i jej matka Liliana Urbańska pokazują, jak różnorodne urządzenia Samsunga (tablety Samsung Tab S, słuchawki Samsung Level Over, smartfony Samsung Galaxy S i smartwatch Samsung Gear S) towarzyszą im w codziennym życiu.
W ramach akcji przygotowano klip udostępniony w internecie, a Sadowska i Urbańska zamieszają notki na blogu Pieknieproste.pl. Kampania obejmuje również konta Samsung Polska na Facebooku i Instragramie oraz profile w social media ambasadorek.
Jest to kolejna odsłona kampanii prowadzonej od marca ub.r. Jej poprzednimi ambasadorkami były projektantka mody Rina Cossack, lekkoatletka Anna Jagaciak, Anita i Kamila Nawarkiewicz (projektantki odzieży Femi Pleasure), fotograf i blogerka Anna Rutkowska oraz ilustratorka i rysowniczka Agata „Endo” Nowicka. Z każdą współpraca była prowadzona przez ok. dwóch miesięcy, podobnie będzie w przypadku Marii Sadowskiej i Liliany Urbańskiej.
- Projekt „Pięknie proste” powstał z potrzeby przybliżenia Polkom nowych technologii w inspirujący, ale przyjazny sposób. W propagowanie idei #pięknieproste włączyły się kobiety niezależne, nowoczesne i ambitne. To właśnie one przekonują, jak nowoczesna technologia wpływa na styl życia, ułatwia codzienne zadania i dostarcza rozrywki - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Olaf Krynicki, PR manager w Samsung Electronics Polska.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Leo Burnett, działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, a aktywności w social media koordynuje agencja Cheil.
Dołącz do dyskusji: Maria Sadowska i Liliana Urbańska w kampanii „Pięknie proste” Samsunga (wideo)