SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk w kampanii Columbus o bilansowaniu i tokenizacji energii

Ruszyła kolejna kampania reklamowa dostarczyciela usług z zakresu instalacji OZE Columbus. Po raz kolejny firma zaangażowała satyryka Mariusza Kałamagę.

To już kolejna kampania reklamowa marki Columbus w której występuje Mariusz Kałamaga, były frontman z kabaretu "Łowcy.B”, konferansjer i radiowiec RMF FM. Artysta występuje z Dziadkiem Henrykiem, znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa.

W nowej odsłonie kampanii Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk pokazują, jak w niedalekiej perspektywie będzie wyglądała energetyka wykorzystująca nowoczesne technologie, takie jak blockchain.

Kałamaga oraz Dziadek Henryk, w zabawnych dialogach, wyjaśniają na czym polega innowacyjna usługa Columbus „Prąd jak powietrze” umożliwiająca bilansowanie energii 1:1.

Columbus pracuje nad dedykowaną aplikacją ColumusOS, która umożliwi użytkownikom usługi “Prąd jak powietrze” swobodne zarządzanie wyprodukowanym w własnej instalacji prądem. Aplikacja oparta o technologię blockchain będzie inteligentnym centrum gospodarowania energią. Pozwoli na monitorowanie produkcji prądu oraz ilości oddanej i pobranej z sieci. Nadwyżki energii będą przeliczane i „odkładane” w portfelu jako tokeny.

Kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Columbus we współpracy z partnerami. Filmy można zobaczyć na kanałach społecznościowych marki oraz na kanałach VOD.

Dołącz do dyskusji: Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk w kampanii Columbus o bilansowaniu i tokenizacji energii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dekor
Śmieszne jak Kałamaga...
odpowiedź