Mariusz Woźniczka kieruje Eurozet Live. “Stawiamy na projekty cross-mediowe”
Grupa Eurozet, nadawca Radia ZET, oferować będzie klientom projekty cross-mediowe oraz działania marketingowe związane z wydarzeniami i miejscami pod nową marką Eurozet Live.
- Naszą specjalnością są projekty cross-mediowe, łączące potencjał Grupy Eurozet z innymi partnerami mediowymi oraz wchodzące bezpośrednio między ludzi - mówi Mariusz Woźniczka, dyrektor działu komunikacji produktów Grupy Eurozet, który powstał cztery lata temu.
Dział na swoim koncie ma już realizację takich dużych projektów jak m.in. telewizyjne trasy koncertowe „Lato ZET i Dwójki”, cztery edycje Festiwalu Piosenki Rosyjskiej w Zielonej Górze, zimowa akcja „Start do nart”, koncerty „Hit Biało-Czerwonych”, „Cała Polska śpiewa kolędy”, letnie eventy z cyklu „Active Summer”, projekt „BMW Jazz Club” i Festiwal Winobrania w Zielonej Górze..
- Myślimy w kategoriach nie tylko projektów, lecz całych linii biznesowych. Pierwszą z nich jest linia „Kids”, której ostatnią realizacją był „Dzień Dziecka na Maxa” - dodaje Woźniczka.
Zespół Eurozet Live liczy obecnie 12 osób.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Woźniczka kieruje Eurozet Live. “Stawiamy na projekty cross-mediowe”