Marta Głowacka w zespole strategii Saatchi & Saatchi
Do zespołu strategii Saatchi & Saatchi dołączyła Marta Głowacka, objęła stanowisko creative strategist.
Głowacka w Saatchi & Saatchi realizuje bieżące projekty dla klientów agencji w dziale strategii, na którego czele stoi Agnieszka Kwaśniewska, chief strategy officer Saatchi & Saatchi.
Ostatnio w Isobar Polska
Marta Głowacka ostatnio przez ponad trzy lata pracowała jako strategy planner w Isobar Polska. Tworzyła strategie komunikacji dla takich klientów jak: Audi, Kompania Piwowarska, Estée Lauder, McDonald’s.
Głowacka ma 10-letnie, digitalowe doświadczenie w pracy zarówno po stronie działów marketingu klienta (6 lat), jak i w pracy w agencji (4 lata). Swoją przygodę z reklamą zaczęła w dziale Online Marketingu w e-commercie Groupon. Była tam odpowiedzialna za działania w social mediach. Po 5 latach dołączyła do startup’u z branży beauty Phenicoptere jako online marketing manager. Stanowisko obejmowało szeroki zakres obowiązków począwszy od wdrażania online sklepu, po planowanie i częściową produkcję contentu oraz kontakt z influencerami.
Dołącz do dyskusji: Marta Głowacka w zespole strategii Saatchi & Saatchi