Mateusz Wrzos i Mateusz Jura w nowej agencji SEO Greyotters
Wystartowała agencja greyotters, założona przez Mateusza Wrzosa i Mateusza Jura. Ma specjalizować się w działaniach SEO.
Założycielami agencji są Mateusz Wrzos i Mateusz Jura. Przez kilka lat pracowali wspólnie w warszawskim biurze iProspect, będącym agencją performance marketingową grupy dentsu.
- Razem z Mateuszem współpracowaliśmy, pozyskując i prowadząc projekty w obszarze performance marketingu od lat. Własna, niezależna agencja, skupiająca doświadczonych ekspertów, specjalizujących się w działaniach online wydawała się być naturalną koleją rzeczy. Mamy młody zespół, robimy solidną robotę i szybko rośniemy. Pomimo tego, że rynek agencji wydaje się pozornie nasycony, uważamy, że przez jego dynamikę wciąż jest na nim miejsce dla podmiotów, które opierają swoje działania na analizie danych - komentuje Mateusz Jura, współzałożyciel greyotters.- W naszej działalności szczególny nacisk chcielibyśmy położyć na działaniach prowadzonych międzynarodowo, już w tym momencie pracujemy z partnerami z Polski, którzy oferują swoje usługi na rynkach zagranicznych. Mamy też na pokładzie klientów spoza granic naszego kraju - dodaje Jura.
- Jako greyotters świadczymy szeroko pojęty consulting w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych, dbając o synergię z działaniami w innych kanałach digital marketingu. Stawiamy na partnerskie podejście i od początku pracujemy nad tym, aby klienci kojarzyli nas z rzetelnymi i transparentnymi działaniami wysokiej jakości. - mówi Mateusz Wrzos, drugi ze współzałożycieli greyotters.
Mateusz Wrzos był ostatnio odpowiedzialny za zarządzanie zespołem SEO w iProspect, prowadząc działania dla większości klientów dentsu. Od lat zajmuje się tym obszarem performance marketingu mając na koncie globalnie prowadzone działania dla marek takich jak Procter&Gamble, Reckitt Beckinser, Amway, Link4, Philips czy Sodexo, . Ze spółką rozstał się w 2020 roku. Oprócz tego zajmował się doradztwem w obszarze działań SEO dla wiodących marek i ecommerce obecnych na polskim rynku.
Mateusz Jura ostatnie dwa lata spędził w Omnipack - dostawcy usług dla ecommerce, gdzie był odpowiedzialny za obszar business developmentu, będąc jednocześnie jednym z inwestorów w spółce. Wcześniej przez kilka lat odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów w iProspect. Pracował w marketingu po stronie klienta, ma też doświadczenie w doradztwie strategicznym. Współpracował z markami takimi jak Procter&Gamble, Reckitt Beckinser, Amway, Hörmann czy Axa. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Agencja nawiązała już współpracę z takimi partnerami jak: Grupa OLX (Motopedia, 321sprzedane), Stor9_, Flying Bisons, Webinterpret czy Booost. W swoim portfolio greyotters ma również szybko rozwijające się startupy, takie jak Omnipack, Jutro Medical, Psibufet, Hype Me czy Blockhunters.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Wrzos i Mateusz Jura w nowej agencji SEO Greyotters