Mediacap szuka inwestora dla Grupy S/F
Holding marketingowo-badawczy Mediacap rozpoczął przegląd rynku pod kątem znalezienia partnera kapitałowego do skalowania działalności Grupy S/F. Prowadzi go jedna z firm audytorskich.
Prowadzony przegląd rynku ma potrwać maksymalnie przez pół roku. Ma dać firmie odpowiedź na pytanie, jakie są obecnie rynkowe możliwości skalowania działalności Grupy S/F w dowolnej formie - kupna nowych podmiotów, połączenia z innym bądź współpracy międzynarodowej. - Planujemy screening na dość krótki czas, chcemy zobaczyć, jakie obecnie są możliwości, i nie obrazimy się na świat, jeśli okaże się, że ich nie ma - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Olechowski, prezes Mediacap, do której należy Grupa S/F.
Jak poinformował portal Wirtualnemedia.pl Olechowski, "raczej nie jest brana pod uwagę opcja sprzedaży firmy z uwagi na jej bardzo dobre wyniki".
- Skuteczna integracja naszych biznesów konsultingowych pozwoliła nam wypracować bardzo mocny wzrost organiczny. Wierzymy, że jest to dobry czas by wykorzystać silne fundamenty do skokowego wzrostu poprzez M&A. Prowadzony przegląd rynku pozwoli nam ocenić możliwości w tym zakresie. Nie zakładamy jednak, że na pewno zakończy się to jakąkolwiek transakcją - komentuje Olechowski.
Grupa S/F to konsultingowa część Mediacap, świadczy usługi w zakresie doradztwa marketingowego, reklamy digital oraz organizacji eventów. W 2018 roku szacowane przychody Grupy S/F wyniosą ponad 48 mln zł (+21 proc. w relacji r/r). Firma chwali się wzrostami sprzedażowymi, które wynikają ze współpracy z szerokim portfolio klientów (m.in. Plus, Plush, Smartdom, Aldi, Axa, Opel, Amundsen, Fortuna, pracuj.pl, wp.pl, Euroloan czy Warka). Grupą S/F kieruje Marcin Jeziorski.
W pierwszym kwartale br. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 38 proc. do 16,47 mln zł oraz 701 tys. zł straty netto (wobec 16 tys. zł zysku rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: Mediacap szuka inwestora dla Grupy S/F