SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medonet z 12,4 mln użytkowników, w dół Poradnikzdrowie.pl i Znanylekarz.pl (TOP10 stron o zdrowiu)

W marcu br. Medonet.pl miał 111 proc. użytkowników i ponad pięć razy odsłon więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły też MP.pl, Doz.pl oraz sekcje o zdrowiu portali Wprost.pl, Radiozet.pl i Naszemiasto.pl. Natomiast zmalały wyniki Poradnikzdrowie.pl i Znanylekarz.pl.

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w zeszłym miesiącu Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 12,45 mln użytkowników (czyli 43,5 proc. wszystkich internautów w naszym kraju), wykonując 99 mln odsłon.

Serwis w obu statystykach jest zdecydowanym liderem wśród witryn z kategorii zdrowia i medycyny. Dział o zdrowiu Wprost.pl zanotował 6,8 mln odwiedzających i 40,36 mln odsłon, a ABCzdrowie.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 6,75 mln użytkowników i 46,32 mln odsłon.

Więcej odsłon od obu tych witryn zanotowała apteka internetowa Doz.pl, gdzie 4,45 mln użytkowników wygenerowało 53,77 mln odsłon.

MP.pl miał 5,6 mln odwiedzających i 25,27 mln odsłon, a Poradnikzdrowie.pl (Grupa ZPR Media) przy 5,46 mln użytkowników miał 17,82 mln odsłon.

Oprócz Wprost.pl w zestawieniu jest kilka innych portali ze swoimi sekcjami o zdrowiu. Na Radiozet.pl (Eurozet) taki dział zanotował 4,16 mln użytkowników i 16,2 mln odsłon, na Naszemiasto.pl (Polska Press Grupa) - 3,89 mln odwiedzających i 16,88 mln odsłon), a na Gazeta.pl (Agora) - 2,69 mln użytkowników i 7,34 mln odsłon.

W związku z epidemią koronawirusa mocno wzrosła odwiedzalność większości czołowych serwisów o zdrowiu. Osiem witryn, w których sekcje o zdrowiu były wydzielone także przed rokiem, w marcu br. zanotowało w sumie 44,85 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 278,46 mln odsłon.

W porównaniu do marca ub.r. zyskały 9,9 mln odwiedzających (to 28,3 proc. w górę) i 113,57 mln odsłon (68,9 proc.).

Zdecydowanie największy wzrost osiągnął Medonet.pl - o 6,56 mln użytkowników (111,4 proc.) i 81,48 mln odsłon (464,8 proc.). Sekcja zdrowotna Radiozet.pl zyskała 3,17 mln odwiedzających (318,7 proc.) i 14,01 mln odsłon (640,7 proc.), MP.pl - 1,69 mln użytkowników (43,4 proc.) i 10,19 mln odsłon (67,5 proc.), a Doz.pl - 596,8 tys. odwiedzających (15,5 proc.) i 30,46 mln odsłon (130,7 proc.).

ABCzdrowie.pl przy wzroście liczby użytkowników o 224,6 tys. (3,4 proc.) straciło 2,95 mln odsłon (6 proc.), z dział o zdrowiu na Gazeta.pl zyskał 7 tys. użytkowników (0,3 proc. i 1,57 mln odsłon (27,2 proc.).

Za to na Poradnikzdrowie.pl liczba internautów zmalała o 2,19 mln (28,6 proc.), a liczba odsłon o 13,39 mln (42,9 proc.). Natomiast Znanylekarz.pl, służący do umawiania się na wizyty u lekarzy, stracił 164,6 tys. użytkowników (4,8 proc.) i 7,8 mln odsłon (38 proc.).

Dołącz do dyskusji: Medonet z 12,4 mln użytkowników, w dół Poradnikzdrowie.pl i Znanylekarz.pl (TOP10 stron o zdrowiu)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Otto
Trudna sprawa. Google zapamiętuje strony tematyczne, które nie radzą sobie z przyciągnięciem usera, gdy rośnie zainteresowanie tematem. To może się położyć długim cieniem na wynikach
odpowiedź
User
@Otto
Weź pod uwagę, geniuszu, ze teraz tematy medyczne goszczą często na dużych stronach głównych. To może robić różnice
odpowiedź
User
Marek
Dla mnie Znanylekarz to strona wiejskich lekarzy, felczerów. Dobry lekarz nie potrzebuje reklamy. Pacjenci polecają sami dobrych lekarzy.
odpowiedź