Mennica Polska reklamuje swój serwis inwestycyjny
W internecie trwa kampania reklamowa serwisu inwestycyjnego Mennicy Polskiej. Akcję przygotowały agencja Unia Interactive i dom mediowy Equinox Polska.
Kampania serwisu inwestycje.mennica.com.pl informuje, że można na nim bezpiecznie kupować złoto, srebro i brylanty, a także na bieżąco śledzić informacje o sytuacji na krajowym i globalnym rynku inwestycji. Reklamy podkreślają, że serwis daje gwarancję odkupienia sztabek oraz umożliwia ich składowanie.
Kampania - podobnie jak sama strona skierowana do biznesmenów - obejmuje największe portale finansowe, serwisy biznesowe oraz life-stylowe, iPadowe wydania tygodnika „Newsweek” oraz działania SEM w wyszukiwarkach. W ostatniej odsłonie akcja będzie prowadzona na ekranach LCD w autobusach przewożących pasażerów na lotniskach.
Kreację kampanii - rozpoczętej 14 marca, a zaplanowanej z różnym natężeniem do końca roku - przygotowała agencja Unia Interactive, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Polska.
Dołącz do dyskusji: Mennica Polska reklamuje swój serwis inwestycyjny