SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Meta testowo wyłączy komentarze pod postami reklamowymi. Wzmocnienie brand safety

Meta wprowadza nowe narzędzie brand safety na Facebooku i Instagramie. Mają dawać reklamodawcom większą kontrolę nad reklamami i ich umiejscowieniem na platformach. 

Pierwsza nowość to wyłączanie komentarzy pod reklamami na Facebooku i Instagramie. Opcja pozostaje na razie w fazie testów i jest dostępna dla wybranej liczby firm.

Aby dać reklamodawcom większą kontrolę nad tym, w jakich profilach pojawiają się ich reklamy, pojawiła się także możliwość tworzenia listy zablokowanych wydawców, czyli listy wszystkich publicznych profili, na których reklamodawcy nie chcą wyświetlać reklam. W odpowiedzi na zainteresowanie reklamodawców Meta rozszerza tę funkcję z Instagrama także na Facebook.

Zobacz: Facebook da zarobić na publikowanych zdjęciach i postach

Meta chce wzmacniać brand safety

Wprowadzenie tej funkcji na rynek i udostępnienie jej innym partnerom biznesowym Brand Safety i Suitability Meta planowane jest na początku 2025 r., po zakończeniu testów i analiz.

Meta zacieśnia współpracę z podmiotami zewnętrznymi, które pomagają firmom m.in. w dostosowywaniu reguł dotyczących umiejscowienia reklam. Wstępne testy, łączące filtr asortymentu w Aktualnościach i Rolkach z listami zablokowanych wydawców tworzonymi przez partnerów zewnętrznych, przyniosły wzrost wskaźnika dopasowania marki.

Zobacz: Meta testuje wpisy generowane przez sztuczną inteligencję

W profilu profesjonalnym Mety pojawiły się nowe funkcje. Na początku tego roku Meta uruchomiła specjalny pulpit profesjonalny, który zbiera w jednym miejscu m.in. niektóre ustawienia dopasowania marki. Teraz pojawiło się tam więcej funkcji z tej kategorii, w tym: filtr asortymentu oraz listy blokowanych wydawców.

Dołącz do dyskusji: Meta testowo wyłączy komentarze pod postami reklamowymi. Wzmocnienie brand safety

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl