MetroMsn.pl - nowy portal od Agory i Microsoftu. Anna Gąsiorowska redaktor naczelną
Agora i Microsoft uruchomiły portal MetroMsn.pl, który zastąpił dotychczasowe strony Msn.pl oraz emetro.pl.
Na razie ruszyła wersja startowa portalu MetroMsn.pl, która przez najbliższe miesiące ma być rozwijana i doskonalona. W planach jest m.in. mobilna wersja strony, a także pełna oferta dla reklamodawców. Docelowa wersja witryny ma zostać zaprezentowana w październiku br. Wówczas rozpocznie się jej ogólnopolska kampania promocyjna.
Zawartość portalu powstawać będzie w nowej redakcji, odpowiedzialnej zarówno za MetroMsn.pl jak i papierowe wydanie „Metra”. Redaktor naczelną serwisu została Anna Gąsiorowska, która pozostaje jednocześnie z-cą redaktora naczelnego „Metra”. Redakcja ma koncentrować się na tematach związanych ze stylem życia i rozrywką, a także na kulturze i bieżących wiadomościach. Ważną część mają stanowić treści konsumenckie i poradnikowe (przeglądy towarów, testy produktów, przewodniki). Portal ma również interweniować w sprawach czytelników.
Portal będzie korzystał z treści dostępnych w ramach serwisów grupy Gazeta.pl (m.in. Sport.pl), a także - jako część międzynarodowej rodziny portali MSN - z materiałów udostępnianych przez Microsoft, tworzonych np. przy okazji wydarzeń kulturalnych i sportowych.
Użytkownicy MetroMsn.pl będą mieć dostęp do programów i narzędzi komunikacyjnych Microsoftu, takich jak poczta elektroniczna, Skype czy przeglądarka Internet Explorer.
MetroMsn.pl to międzysegmentowy projekt, nad którym pracują zespoły segmentu Internet i pionu prasy bezpłatnej Agory. Jednocześnie portal dołącza do międzynarodowej rodziny MSN, która obecnie liczy 51 portali mających łącznie ponad 550 milionów użytkowników. W Polsce strona MSN ma obecnie 1,1 mln użytkowników i 40 mln odsłon miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, marzec 2012).
Dołącz do dyskusji: MetroMsn.pl - nowy portal od Agory i Microsoftu. Anna Gąsiorowska redaktor naczelną