Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski z Jet Line kupili udziały w Semper Iratus
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski, menedżerowie firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, zainwestowali w Semper Iratus, agencję cyfrowej transformacji założoną dwa lata temu przez Michała Lewandowskiego.
Agencja Semper Iratus została założona w 2015 roku przez Michała Lewandowskiego, który wcześniej pracował m.in. w agencji analityki mobilnej Snapp jako head of projects, a także jako dyrektor działu social media w grupie Walk.
Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski nie ujawniają, ile zainwestowali w Semper Iratus. Środki pochodzące od inwestorów zostaną przeznaczone na przyspieszenie rozwoju agencji, przede wszystkim powiększenie zespołu technologicznego oraz rozbudowę oferty własnych rozwiązań. Inwestycja zbiega się w czasie z rebrandingiem agencji, która teraz chce mocniej stawiać na doradztwo biznesowe dla klientów.
Oprócz planowania i prowadzenia kampanii reklamowych (obejmujących także mobile), Semper Iratus realizuje projekty IT oraz doradza klientom w zakresie zwiększania sprzedaży przy użyciu nowych technologii oraz wdrażania nowatorskich rozwiązań w ich organizacjach.
Zespół agencji Semper Iratus liczy obecnie 8 osób. Wśród jej klientów są m.in. Wydawnictwo Polityka, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, ACCA Polska oraz Neuca SA. Semper Iratus współpracuje także z agencją eventową Masterbrand, którą wspiera w działaniach internetowych, np. przy projekcie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu zrealizowanym dla banku BGŻ BNP Paribas.
Dołącz do dyskusji: Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski z Jet Line kupili udziały w Semper Iratus