Michał Kukuła head of programmatic w SalesTube
Michał Kukuła objął stanowisko head of programmatic.w agencji SalesTube (Group One).
Kukuła będzie odpowiedzialny za koordynację pracy w 10-osobowym zespole, automatyzację procesów mediowych, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze programmatic.
- Decyzja o awansie Michała była podyktowana jego świetnymi wynikami w obszarze wdrażania innowacyjnych rozwiązań programmatycznych, jak i wysoko ocenianymi kompetencjami managerskimi. Cieszymy się, że Michał miał okazję przez ostatnie pięć lat spektakularnie rozwinąć się na naszych oczach i dziś jako lider przenosi zespół programmatic na zupełnie nowy poziom - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Z SalesTube jest związany od 2016 roku. Przez ostatnie dwa lata jako programmatic buying manager odpowiadał za pozyskanie i rozwój talentów, wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów spółki i rozwój oferty technologicznej i szkoleniowej.
Doświadczenie w branży mediowej zdobywał pracując z takimi klientami jak Media Expert, Amica, L'Oreal Polska, Land Rover & Jaguar, Wittchen czy Lenovo.
Dołącz do dyskusji: Michał Kukuła head of programmatic w SalesTube