Michał Siejak kupił od Krzysztofa Winnika udziały w NuOrder
Michał Siejak przejął udziały w spółce NuOrder, w skład której wchodzą agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media. Teraz jest jej jedynym właścicielem.
50 proc. udziałów w NuOrder Siejak odkupił od swojego wspólnika, Krzysztofa Winnika. Wartości transakcji nie ujawniono.
- W najbliższym czasie NuOrder skoncentruje się na pogłębianiu kompetencji w obszarze performance marketingu i działań programmatic. Dodatkowo będziemy rozwijać nasze kompetencje i usługi dedykowane farmacji, takie jak programy sprzedażowe czy eDetailing - zapowiada Siejak .
Zanim stał się udziałowcem, Michał Siejak zarządzał markami E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media należącymi do spółki NuOrder Group. Wcześniej, do końca października 2009 roku, pełnił funkcję prezesa agencji Harder&Harder, której był również współzałożycielem.
Realizował projekty dla takich firm i marek jak Aviva, Bakoma, Bayer, Big Star, CEDC (Żubrówka), Cleanic, Danfoss GlaxoSmithCline, Janssen Cilag, Knauf Insulations, Kraft Foods, LG, Lorenz Bahlsen, Nepentes, NIVEA, Polpharma, Power Balance, PZPN, Tetra Pak, Timex, Solar, Unilever, US Pharmacia, Walmark, Wirtualna Polska i Żagiel.
Dołącz do dyskusji: Michał Siejak kupił od Krzysztofa Winnika udziały w NuOrder