SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Siejak kupił od Krzysztofa Winnika udziały w NuOrder

Michał Siejak przejął udziały w spółce NuOrder, w skład której wchodzą agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media. Teraz jest jej jedynym właścicielem.

Michał SiejakMichał Siejak

50 proc. udziałów w NuOrder Siejak odkupił od swojego wspólnika, Krzysztofa Winnika. Wartości transakcji nie ujawniono.

- W najbliższym czasie NuOrder skoncentruje się na pogłębianiu  kompetencji w obszarze performance marketingu i działań programmatic. Dodatkowo będziemy rozwijać nasze kompetencje i usługi dedykowane farmacji, takie jak programy sprzedażowe czy eDetailing - zapowiada Siejak .

Zanim stał się udziałowcem, Michał Siejak zarządzał markami E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media należącymi do spółki NuOrder Group. Wcześniej, do końca  października 2009 roku, pełnił funkcję prezesa agencji Harder&Harder, której był również współzałożycielem.

Realizował projekty dla takich firm i marek jak Aviva, Bakoma, Bayer, Big Star, CEDC (Żubrówka), Cleanic, Danfoss GlaxoSmithCline, Janssen Cilag, Knauf Insulations, Kraft Foods, LG, Lorenz Bahlsen, Nepentes, NIVEA, Polpharma, Power Balance, PZPN, Tetra Pak, Timex, Solar, Unilever, US Pharmacia, Walmark, Wirtualna Polska i Żagiel.

Dołącz do dyskusji: Michał Siejak kupił od Krzysztofa Winnika udziały w NuOrder

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Połowa w/w marek to reklamy sralutanów, rozupanów i pierdzixów. Jest się czym chwalić!
odpowiedź
User
pavv
Tworzenie reklam sralutanów, rozdupanów i pierdzixów to faktycznie powód do dumy!
odpowiedź
User
pavv
Tworzenie reklam sralutanów, rozdupanów i pierdzixów to faktycznie powód do dumy!
odpowiedź