Microsoft integruje Office 365 z elektronicznym podpisem
W wyniku współpracy Microsoftu z firmą DocuSign pakiet biurowy Office 365 zostanie wyposażony w funkcję załączania cyfrowego podpisu do dokumentów.
Office 365 ma zostać kompleksowo zintegrowany z usługą DocuSign, co pozwoli na tworzenie i automatyczne wysyłanie dokumentów zaopatrzonych w elektroniczny podpis użytkownika. Dzięki połączeniu Windows Azure Active Directory w celu wykorzystania nowej funkcji nie będzie wymagane dodatkowe logowanie. Co więcej, generowane dokumenty mają być zapisywane w chmurze (w ramach usługi SkyDrive).
Usługa elektronicznego podpisu ma być dostępna dla wszystkich użytkowników pakietu Office 365. W darmowej opcji ma zostać jednak ograniczona do pięciu wygenerowanych dokumentów. Całkowite zdjęcie limitów wiązać się będzie z kosztami rzędu 300 euro w skali roku.
DocuSign na mocy umowy z Microsoftem otrzyma 100 mln dolarów. Ma to być jednocześnie początek współpracy obu firm, która w przyszłości zaowocuje kolejnymi wdrożeniami.
Dołącz do dyskusji: Microsoft integruje Office 365 z elektronicznym podpisem