Miłosz Jacyna pokieruje agencją Havas Play
Do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko digital content managing director Havas Play.
![Miłosz Jacyna](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/651ab3a54ce41_HMN_Miłosz_Jacyna655.jpg)
Jacyna będzie zarządzać zespołem Havas Play odpowiedzialnym za prowadzenie projektów komunikacyjnych dla klientów agencji, związanych z aktywizacją w punktach styku konsumentów i ich pasji - od rozrywki, sztuki i technologii, po zdrowie i dobra konsumpcyjne.
- Miłosz jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów digital contentu na naszym rynku. Ogromnie cieszę się, że dołącza do naszego zespołu. Jestem przekonana, że będziemy razem budować niesamowite projekty i prowadzić najlepsze kampanie, które zainspirują innych. Miłosz w roli szefa zespołu Havas PLAY, to zdecydowanie ważny krok we wzmacnianiu kompetencji i strategii digital Havas Media Network - mówi Beata Magdziarz, chief digital officer Havas Media Network.
Ostatnio w Canal+
Dotychczas Jacyna związany z Canal+ jako head of social engagement, wcześniejsze doświadczenie zdobywał m.in. w agencji albo albo jako creative&strategy head/partner oraz K2, gdzie pełnił rolę social media directora.
Odpowiadał za prowadzenie projektów komunikacyjnych i w social mediach dla takich marek jak: Canal+, Ubisoft, Żabka, Netflix, Samsung, H&M, Sinsay, Dr. Martens, Desperados, Heineken, Media Markt czy Sephora. Laureat branżowych nagród: Effie, Mixx Awards czy Innovation.
Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Network, która zadebiutowała w Polsce w 2023 r.
Wcześniej agencją Havas Play zarządzał Paweł Modzelewski, który jest obecnie partnerem zarządzającym w Bluecloud Interactive.
Dołącz do dyskusji: Miłosz Jacyna pokieruje agencją Havas Play
Porządni pracownicy z canal+ uciekają. Trudno się dziwić. Doły straumatyzowane, góra nieelegancka i zadufana w sobie. Zostaną tylko ci z syndromem sztokholskim.