SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mobilny marketing zyskuje na popularności

W ostatnim roku wśród marketerów z całego świata znacząco wzrosła popularność mobilnego marketingu - wynika z badania Salesforce Marketing Cloud.

W listopadzie 2014 r. 46 proc. badanych marketerów zadeklarowało wykorzystanie w swoich działaniach marketingu mobilnego, podczas gdy rok wcześniej odsetek ten wynosił tylko 23 proc.

Blisko 2/3 marketerów działających w przestrzeni mobilnej stwierdziło, że przyniosło to lub ewentualnie przyniesie, zwrot z inwestycji. Z kolei dla 70 proc. (wzrost o 13 pkt. proc. r/r) kanał ten jest kluczowym aktywatorem dla produktów i usług.

Marketerzy za najskuteczniejszy rodzaj kampanii mobilnych uważają akcje powiązane z programami lojalnościowymi.


 

Dołącz do dyskusji: Mobilny marketing zyskuje na popularności

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"Blisko 2/3 marketerów działających w przestrzeni mobilnej stwierdziło, że przyniosło to lub ewentualnie przyniesie, zwrot z inwestycji." A co mają mówić? Przecież nie będą srali we własne gniazdo. Niestety prawda jest brutalniejsza - raptem 10% użytkowników widzi reklamy, z czego interesuje się nimi jakieś 0,3%.
odpowiedź
User
jadek
Pavv masz rację ale co z tego skoro takie ich kretyńskie wypowiedzi oparte na zmyślonych wynikach badań sprawiają że tepole w krawatach tną koszty na kreację badania czy produkcję a dosypują na gruszki na wierzbie...
odpowiedź
User
Znawca branzy
W PL jest mało dobrych marketerów. I zarówno po stronie agentury, jak i klienta. Ci pierwsi nie umieją dobrze obsługiwać AdWords - fatalne konfiguracje, txt reklamowe, gfx no i słowa. Ci drudzy, to często amatorzy, którzy zrobili karierę na krzyku i arogancji, a o kampanii adwords wiedzą tyle, że istnieje i agancja przysła jakieś raporty, których nie rozumieją. This is Polska.
odpowiedź