Momentum Worldwide uruchomił dział CRM
Agencja Momentum Worldwide stworzyła dział CRM na którego czelestanęła Cristina Fritz.
Utworzony przez agencję Momentum Worldwide dział CRM będziezajmował się customer relationship managementem i programamilojalnościowymi. - Precyzyjnie opracowana strategia programulojalnościowego połączona z jej właściwą egzekucją przekłada siębezpośrednio na wyniki sprzedaży, których wzrost jest wspólnymcelem nas i naszych klientów - uzasadnia stworzenie tej jednostkiMonika Biedrzycka, managing director Momentum Worldwide.
Na czele nowopowstałego działu stanęła Cristina Fritz, obejmującstanowisko CRM directora po przejściu z agencji Wunderman Poland, wktórej pełniła podobną funkcję przez trzy lata. Wcześniej pracowaław Arc Warsaw oraz argentyńskich agencjach Smith Group i GowlandAdvertising. Zadaniem Cristiny Fritz jest dalsze rozwijaniekompetencji Momentum Worldwide w zakresie CRM i programówlojalnościowych.
Dołącz do dyskusji: Momentum Worldwide uruchomił dział CRM