MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk
MSN Polska, cześć globalnego portalu firmy Microsoft, nawiązał współpracę z międzynarodową siecią Httpool w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Za monetyzację treści odpowiada Ada Kuźnia-Tkaczyk.
Za sprzedaż reklam w portalu odpowiada firma AppNexus. Od 15 grudnia br. AppNexus i MSN Polska będą współpracować dodatkowo z firmą Httpool, która zajmie się obsługą kampanii dedykowanych. Kampanie programmatic nadal bezpośrednio będzie obsługiwał AppNexus.
Httpool to sieć reklamowa działająca w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Azji. Na potrzeby współpracy z AppNexus i MSN, firma rozbudowuje swoje warszawskie biuro.
– MSN stawia na współpracę z globalnymi liderami w zakresie reklamy internetowej. Reklama display i wideo oferowana jest poprzez AppNexus, natomiast reklama natywna poprzez firmę Taboola. Współpraca z Httpool pozwoli nam dotrzeć do lokalnych klientów reklamowych, którzy potrzebują dedykowanego wsparcia - mówi Michał Adamczyk, market lead w MSN Polska. - Warto przy tym podkreślić, że MSN stosuje unikalne mechanizmy zapobiegania tzw. nadmiernej monetyzacji serwisu, dlatego nie stosuje żadnych „agresywnych” form reklamowych, a sama liczba miejsc reklamowych jest dużo mniejsza niż w innych serwisach informacyjnych. Na pierwszym miejscu stawiamy komfort użytkowników, a nie przychody. Zresztą to także korzystne dla reklamodawców, których przekaz nie ginie w natłoku innych reklam – dodaje Adamczyk.
W listopadzie w MSN Polska utworzono nowe stanowisko monetization managera, które objęła Ada Kuźnia-Tkaczyk, wcześniej agency sales manager w firmie Ströer Digital Media. Jej zadaniem jest planowanie i koordynacja działań zwiększających przychody portalu.
Z kolei do zespołu redakcyjnego dołączył Wiktor Raczkowski, który przeszedł z tygodnika „Przegląd”.
Jak podaje firma, w listopadzie br. portal MSN wygenerował w Polsce 200 mln odsłon w wersji internetowej dostępnej pod adresem MSN.com (70 mln na stronie głównej i 130 mln na stronach treści) i ponad 100 mln odsłon w aplikacjach. Skorzystało z niego 3,3 mln realnych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk