Multimedia z własnym magazynem i kanałem interaktywnym
Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczęła wydawanie dwumiesięcznika dla swoich abonentów. Pismo zatytułowane jest "Amazing" i ma charakter lifestylowy. Operator planuje też uruchomienie przygotowywanego przez siebie kanału interaktywnego Amazing TV.
- W chwili obecnej Amazing TV znajduje się w fazie zaawansowanych testów technicznych, a jej uruchomienie przewidywane jest w perspektywie najbliższych tygodni - mówi nam Adam Gruberski z biura public relations Multimedia Polska. - Do telewizji interaktywnej będą mieć dostęp wszyscy klienci telewizji analogowej, natomiast z możliwości interakcji będą mogli korzystać tylko klienci pakietu cyfrowego - dodaje. Nie zdradza jednak, jakie programy i funkcjonalności znajdą się w ofercie AmazingTV.
Z kolei drukowany magazyn "Amazing" zawierać będzie informacje na temat nowości w ofercie sieci oraz szczegóły dotyczące nowych usług i projektów realizowanych przez Multimedia Polska. Istotną część tytułu będą jednak stanowiły treści lifestylowe jak m.in. wywiady z gwiazdami show-biznesu, nowinki ze świata mody czy motoryzacji. Redaktor naczelną "Amazing" została Agata Rachwał, która w przeszłości pracowała m.in. jako sekretarz redakcji "QS magazine".
Magazyn liczy 36 stron i trafiać będzie bezpłatnie do wszystkich abonentów analogowego pakietu Comfort i telewizji cyfrowej Multimediów. Operator nie ujawnia nakładu pisma. Za koncepcję dwumiesięcznika i jego przygotowanie redakcyjne odpowiedzialna jest firma Polish Sport Promotion, zaś produkcją zajęło się wydawnictwo Marquard Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Multimedia z własnym magazynem i kanałem interaktywnym