"Myje, chroni, pielęgnuje" w kampanii mydeł Carex (wideo)
W telewizji i social media ruszyła nowa kampania mydeł marki Carex (PZ Cussons Polska). Akcję przygotowały firmy Iris, Cheil Polska, OMD, Feno i Tailor Media PR.
Kampania promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki - antybakteryjne mydła w kostce.
Na potrzeby akcji powstała 20-sekundowa reklama, która komunikuje hasło marki: "Myje, chroni, pielęgnuje. Dla całej rodziny". Spot nawiązuje do codziennych sytuacji, w których potrzebujemy czuć się chronieni, aby móc żyć pełnią życia, na różnych jego etapach. Emisję reklamy zaplanowano w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
Kampania, która potrwa do 5 marca br., obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.
Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiadają agencje Iris i Cheil Polska. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno, a działania public relations wspierające akcję prowadzi agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: "Myje, chroni, pielęgnuje" w kampanii mydeł Carex (wideo)