MySpace po polsku i w innych nowych językach
Należący do koncernu Ruperta Murdocha News Corp. serwisspołecznościowy MySpace planuje w ciągu najbliższych czterechmiesięcy uruchomienie lokalnych wesji w Brazylii, Indiach, Polsce iRosji.
Amerykański serwis rozpoczął ekspansje na zagraniczne rynkiprzed około półtora roku. Obecnie w 20 krajach posiada 24 wersje,funkcjonujące w 12 językach - informuje na swojej stronieinternetowej Financial Times.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba odwiedzającychMySpace w Europie wzrosła o 68 procent, do poziomu około 25milionów miesięcznie.
Wprawdzie generalnie MySpace jest najpopularniejszym serwisemspołecznościowym na świecie, ale nie w każdym kraju jest liderem.Przykładowo we Francji zdecydowanie przegrywa z lokalnym SkyRock, aw Wielkiej Brytanii - według różnych firm badawczych - ustępujepola albo Facebook albo Bebo.
Również na nowych rynkach serwis może mieć trudności zprzyciągnięciem użytkowników. W Brazylii i Indiach dominujenależący do Google Orkut. Z kolei w Polsce dużą popularność zyskałserwis Grono.net, mający ponad 1,3 miliona zarejestrowanychużytkowników.
źródło: FT.com
Dołącz do dyskusji: MySpace po polsku i w innych nowych językach