SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)

Wśród polskich marek mediowych najpopularniejszych na Instagramie przeważają blogerzy, youtuberzy i humorystyczne profile. Jedyną znaną marką wywodzącą się z mediów tradycyjnych jest Kuba Wojewódzki. Najwięcej obserwujących mają Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz.

Z danych firmy SoTrender wynika, że instagramowy profil Suchar Codzienny na koniec kwietnia br. miał 979,1 tys. obserwujących, o 30,8 tys. więcej niż miesiąc wcześniej (to 3 proc. w górę). Suchar Codzienny, publikujący śmieszne grafiki i klipy, funkcjonuje jako serwis internetowy oraz konta na Instagramie, Facebooku i Twitterze.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły profile youtuberów: twórców AbstrachujeTV (z 697,1 tys. obserwujących) i reZugiusza (z 572,2 tys.). Oba zyskały w minionym miesiącu po 22-25 tys. użytkowników.

Największe wzrosty popularności zanotowały w kwietniu znajdujące się na kolejnych pozycjach konta youtuberek Littlemooonster 96 (Angelika) i Red Lipstick Monster. Pierwsza zyskała 36,8 tys. obserwujących (to wzrost o 7 proc.), a druga - 38,1 tys. (8 proc. w górę).

Najwyższy wzrost procentowy zanotował profil Kuby Wojewódzkiego - 12 proc. Wojewódzki to jedyna w zestawieniu osoba i marka wywodząca się z mediów tradycyjnych. Dziennikarz jest też jednak mocno aktywny w social media - jego fanpage facebookowy ma obecnie nieco ponad 685 tys. użytkowników, natomiast profil twitterowy - jedynie 9 tys. followersów.


W kwietniu zdecydowanie najwięcej komentarzy i polubień pojawiło się na profilu Suchara Codziennego - 6,32 mln. 1,66 mln takich aktywności wykonano na profilu Obrazkizrepostujpl, a po 1-1,2 mln na kolejnych sześciu kontach.

W ostatniej piątce rankingu znalazły się profile marek wywodzących się spoza internetu: kanału Eska TV (496,3 tys. aktywności) i Kuby Wojewódzkiego (438,6 tys.).


Na wszystkich profilach polubień wpisów pojawiło się wielokrotnie więcej niż komentarzy. W przypadku Suchara Codziennego polubień było prawie 64 razy więcej niż komentarzy, na Obrazkizrepostujpl - 61 razy więcej, a na profilu Marity Surmy (znanej też jako Deynn) - 43 razy więcej.


Łącznie na profile Suchara Codziennego wykonano w kwietniu 7 mln różnych aktywności, parę razy więcej niż na zajmujących kolejne miejsca kontach Obrazkizrepostujpl (1,85 mln), Littlemooonster 96 (1,3 mln) i Bezlitosnych Kobiet (1,3 mln).

Przy czym biorąc po uwagę różną liczbę obserwujących poszczególne profile, zdecydowanie najbardziej interaktywne było konto Obrazkizrepostujpl - wyrażający to wskaźnik miał wartość 37,1 tys. W przypadku konta Suchara Codziennego ten wskaźnik wyniósł 7,2 tys., na profilu Demotywatorypl - 5,6 tys., a dla pozostałych kont z rankingu nie przekroczył 5 tys.


Wpisy, które uzyskały najwięcej komentarzy i polubień, zamieścili Suchar Codzienny (71,4 tys.), Marita Surma (68,7 tys.) i Littlemooonster 96 (65,4 tys.).

Znacznie mniej interakcji wywołały najpopularniejsze wpisy Red Lipstick Monster (45,9 tys.) i AbstrachujeTV (42,5 tys.).

Dołącz do dyskusji: Na Instagramie media tradycyjne bez szans z blogerami i youtuberami. Na czele Suchar Codzienny, AbstrachujeTV i reZigiusz (TOP15)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
No kto by pomyślał, że będzie dominowała rozrywka dla inteligentnych inaczej?
Pewnie nikt.
Przecież Polska jest ostoją inteligencji.
0 0
odpowiedź