„Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam
Program „Na językach” oglądało wiosną w TVN 1,5 mln widzów. Magazyn o show biznesie, prowadzony przez Agnieszkę Szulim, dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniósł z reklam 13,7 mln zł
Program „Na językach” nadawany był w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 3 lutego do 19 maja br. Średnia widownia 16 odcinków wyniosła 1,5 mln osób. Przełożyło się to na 12,58 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą oglądalnością cieszył się czwarty odcinek programu, który śledziło 1,83 mln widzów.
TVN w paśmie emisji „Na językach” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat nadający serial „Kości” oraz finał “Tylko muzyki”, co dało mu 15,98 proc. udziału. Lepsza od TVN była też Jedynka (filmy fabularne; 15,60 proc.). Natomiast słabiej od TVP2 wypadła Dwójka (filmy, „Głęboka woda”, 5,76 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.
Wpływy reklamowe z 16 odcinków programu wyniosły 13,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można było relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany był we współpracy z dziennikiem „Fakt”.
TVN planuje emisję drugiej serii "Na językach" w ramówce jesiennej.
Widownia „Na językach” odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
03-02-2013 | 1 222 025 | 10,00% | 11,20% |
10-02-2013 | 1 101 013 | 9,80% | 9,90% |
17-02-2013 | 1 285 851 | 11,20% | 12,10% |
24-02-2013 | 1 833 131 | 15,40% | 17,20% |
03-03-2013 | 1 686 257 | 13,50% | 15,30% |
10-03-2013 | 1 684 049 | 14,00% | 15,60% |
17-03-2013 | 1 662 438 | 14,20% | 16,00% |
24-03-2013 | 1 356 621 | 11,50% | 12,90% |
31-03-2013 | 1 276 961 | 9,90% | 9,70% |
07-04-2013 | 1 672 216 | 13,80% | 14,40% |
14-04-2013 | 1 437 563 | 11,60% | 13,20% |
21-04-2013 | 1 503 973 | 13,10% | 16,30% |
28-04-2013 | 1 654 235 | 13,90% | 16,50% |
05-05-2013 | 1 731 469 | 15,10% | 18,50% |
12-05-2013 | 1 359 783 | 11,20% | 13,30% |
19-05-2013 | 1 584 866 | 13,30% | 16,30% |
Średnia | 1 502 532 | 12,60% | 14,20% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji show
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Polsat | 1 908 399 | 15,98% | 18,86% |
TVP1 | 1 863 502 | 15,60% | 14,98% |
TVN - Na językach | 1 502 532 | 12,58% | 14,23% |
TVP2 | 688 100 | 5,76% | 5,61% |
Dołącz do dyskusji: „Na językach” oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam