SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najwyższy w historii wynik Trójki

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był udany dla "Trójki", na przeciwnym biegunie Radio ZET i "Jedynka".

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie listopad 2009 - styczeń 2010 - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM zyskało 1,8 punktu proc. (25,7%). Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,84 punktu proc. (16,4%) a na trzecim Program Pierwszy Polskiego Radia.

Czwarte miejsce przypadło dla Programu III Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 0,25 punktu proc. (7,26 proc.). PR III zanotował tym samym najwyższy wynik od 2001 roku, czyli od momentu gdy prowadzone są badania rynku radiowego w Polsce. 

Wirtualnemedia.pl listopad 2009 styczeń 2010 listopad 2008 styczeń 2009 listopad 2007 styczeń 2008 listopad 2006 styczeń 2007
Radio RMF FM 25,70% 23,87% 22,50% 22,60%
Radio ZET 16,40% 17,24% 19,30% 19,40%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,60% 12,88% 13,10% 13,50%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 7,26% 6,91% 5,70% 5,90%
Radio Maryja 2,09% 1,86% 2,30% 2,00%
ESKA ROCK [2] 1,40% 0,80% 0,20% 0,20%
Radio TOK FM 0,95% 1,19% 1,00% 0,80%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,65% 0,63% 0,60% 0,70%
CHILLI ZET [2] 0,50% 0,16% - -
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio 0,16% 0,20% 0,40% 0,40%

Dołącz do dyskusji: Najwyższy w historii wynik Trójki

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
denny
Ileż można słuchać rmf, widać jakich mamy słuchaczy w Polsce. Przecież ta stacja to totalna porażka, w kółko to samo i pogoń za sensacją. Szkoda tylko że rynek radiowy jest tak ubogi, mogliby rozpisać więcej koncesji ogólnopolskich. Może jak doczekamy się cyfrowego radia to w naszym kraju coś zmieni się na lepsze
0 0
odpowiedź
User
m
Trójka tak trzymać i oby nowy dyrektor nie namieszał.
0 0
odpowiedź
User
orteka
BRAWO TRÓJKA! Śmieciowe stacje zawsze będą na topie, ponieważ większość ludzi nie ma zbyt wielkich wymagań. Dla takich właśnie jest RMF. Natomiast stacje takie jak TRÓJKA leżą na drugim biegunie. Pozostaje mi żyć stacji tylko zwyżkowego poziomu i unikania tabloidyzacji.
0 0
odpowiedź