Najwyższy w historii wynik Trójki
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Początek 2010 r. był udany dla "Trójki", na przeciwnym biegunie Radio ZET i "Jedynka".
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie listopad 2009 - styczeń 2010 - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM zyskało 1,8 punktu proc. (25,7%). Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,84 punktu proc. (16,4%) a na trzecim Program Pierwszy Polskiego Radia.
Czwarte miejsce przypadło dla Programu III Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 0,25 punktu proc. (7,26 proc.). PR III zanotował tym samym najwyższy wynik od 2001 roku, czyli od momentu gdy prowadzone są badania rynku radiowego w Polsce.
Wirtualnemedia.pl | listopad 2009 styczeń 2010 | listopad 2008 styczeń 2009 | listopad 2007 styczeń 2008 | listopad 2006 styczeń 2007 |
Radio RMF FM | 25,70% | 23,87% | 22,50% | 22,60% |
Radio ZET | 16,40% | 17,24% | 19,30% | 19,40% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 12,60% | 12,88% | 13,10% | 13,50% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 7,26% | 6,91% | 5,70% | 5,90% |
Radio Maryja | 2,09% | 1,86% | 2,30% | 2,00% |
ESKA ROCK [2] | 1,40% | 0,80% | 0,20% | 0,20% |
Radio TOK FM | 0,95% | 1,19% | 1,00% | 0,80% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,65% | 0,63% | 0,60% | 0,70% |
CHILLI ZET [2] | 0,50% | 0,16% | - | - |
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio | 0,16% | 0,20% | 0,40% | 0,40% |
Dołącz do dyskusji: Najwyższy w historii wynik Trójki