Napoleon i Józefina zmieniają wizerunek No-Spy (wideo)
Pod hasłem "Rozwiąż problem bólu brzucha" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa No-Spy. Akcja, w której wykorzystano wizerunek Napoleona i cesarzowej Józefiny, ma pokazać, że ten lek działa nie tylko przeciwko dolegliwościom menstruacyjnym, lecz także bólom brzucha różnego pochodzenia.
Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa No-Spy ma zmienić wizerunek tej marki, która do tej pory uważana była za lek przeciwko bólom menstruacyjnym. Wykorzystywany w akcji spot rozgrywa się w komnacie cesarzowej Józefiny, której ból brzucha - przedstawiony obrazowo jako gorset - dzięki No-Spie pomaga usunąć Napoleon z pokojówką. W ten sposób kampania podkreśla, że ten lek zwalcza również inne dolegliwości w obrębie jamy brzusznej: bóle wątroby, nerek i kolkę jelitową. Historyczna kreacja spotu ma trafić do zasadniczej grupy odbiorczej kampanii: kobiet mających więcej niż 35 lat, natomiast nowoczesne rekwizyty (laptop, odblaskowe buty, zegarek, telefon) przełamujące tę konwencję mają zwrócić uwagę młodszych konsumentek.
Akcja pod hasłem "Rozwiąż problem bólu brzucha" od 16 lutego prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN, TVN7) i kinach w formie 30- i 45-sekundowego spotu oraz w aptekach przy użyciu materiałów BTL. Kreację kampanii - zaplanowanej do 4 maja - przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Akcja będzie kontynuowana jesienią bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Napoleon i Józefina zmieniają wizerunek No-Spy (wideo)