Gemius wprowadza narzędzie gemiusPostBuy do pomiarów kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych
Firma Gemius wprowadziła do oferty nowe narzędzie marketingowe o nazwie gemiusPostBuy. Rozwiązanie umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych prowadzonych równocześnie w mediach tradycyjnych i online. Dzięki gemiusPostBuy marketerzy mają otrzymać informację o całkowitym zasięgu wszystkich działań reklamowych prowadzonych na wielu platformach: w telewizji, radiu oraz w digitalu, zarówno na PC, jak i na urządzeniach mobilnych.
Jak informuje Gemius narzędzie gemiusPostBuy powstało w oparciu o metodologię badania single source. Rozwiązanie polega na pomiarze współoglądalności reklam i konsumpcji różnych mediów w oparciu o jednoźródłowy panel.
Dzięki gemiusPostBuy użytkownicy będą mogli sprawdzić wspólny zasięg dla swoich kampanii reklamowych emitowanych w telewizji, radiu i internecie, zarówno na komputerach osobistych i laptopach, jak i na urządzeniach mobilnych, na powierzchni lokalnych wydawców i globalnych platformach. Wyniki pomiaru prezentowane są w wersji graficznej dostępnej w interfejsie gemiusDirectEffect.
– Gemius, jako firma tworząca narzędzia wykorzystywane na co dzień przez marketerów, nieustanie wsłuchuje się w ich potrzeby. Komunikat ze strony branży jest jasny: „Czekamy z niecierpliwością na badanie jednoźródłowe” - wyjaśnia w komunikacie Piotr Ejdys, prezes Gemiusa. - Już teraz oferujemy gotowy produkt. Jednoźródłowy panel Gemius przekroczył w listopadzie 1000 panelistów i wciąż rośnie, a pomiarem objętych jest już 36 kanałów telewizyjnych. Dla pierwszych klientów narzędzie gemiusPostBuy możemy uruchomić nawet dla tegorocznych kampanii świątecznych.
W gemiusPostBuy użytkownicy zobaczą ile unikalnego zasięgu w kampanii prowadzonej w digitalu i telewizji dobudowali użytkownicy za pomocą aplikacji mobilnej Facebooka, YouTube’a czy playerów VOD.
Ponadto reklamodawcy mogą sprawdzić jak budował się wspólny zasięg ich kampanii dzień po dniu dla danego typu mediów, grupy medialnej, kanału, strony czy kreacji reklamowej. Dowiedzą się również, jak wyglądała dzienna częstotliwość kontaktu konsumentów z ich reklamą w poszczególnych kanałach komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Gemius wprowadza narzędzie gemiusPostBuy do pomiarów kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych