“Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor oglądało 1,7 mln widzów. W planach druga edycja
Prowadzony przez Katarzynę Dowbor reality-show “Nasz nowy dom” oglądało średnio 1,7 mln widzów. Format dał stacji trzecie miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 Polsat był już wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 8,5mln zł. W planach jest kolejna edycja.
Program „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, w okresie od 29 września do 8 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia liczącego 10 odcinków formatu wyniosła 1,7 mln osób, co przełożyło się na 12,28 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,34 proc. w grupie 16-49. Jak informuje Polsat, program podniósł widownię pasma, w którym był nadawany, w porównaniu do zeszłorocznej jesieni o 480 tys. widzów.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była stacja TVP1 emitująca w tym czasie seriale “Komisarza Alex” i “Klara i Franciszek” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekładało się na 17,50 proc. udziału. Druga była telewizja TVN (głównie filmy fabularne oraz program „Ugotowani”; 12,35 proc.), natomiast czwartą lokatę zajmowała TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,68 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat przegrywał już tylko z TVN, a wygrywał z TVP1 i TVP2.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 | 2 428 959 | 17,50% | 11,05% |
TVN | 1 715 143 | 12,35% | 16,76% |
Polsat – Nasz nowy dom | 1 704 489 | 12,28% | 15,34% |
TVP2 | 1 482 550 | 10,68% | 6,17% |
Wpływy z reklam pokazanych przy 10 odcinkach formatu wyniosły 8,53 mln zł. Polsat jest zadowolony z wyników oglądalności “Naszego nowego domu”. Jak wynika z naszych informacji, w planach jest kolejna edycja formatu. Nie wiadomo jeszcze, czy trafi na antenę stacji wiosną 2014 roku czy dopiero jesienią.
W programie “Nasz nowy dom” ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Sławomira Ciby w ciągu pięciu dni przebudowywała domy należące do wielodzietnych rodzin. Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: “Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor oglądało 1,7 mln widzów. W planach druga edycja