Natalia Szroeder promuje na Instagramie akcję Oriflame #PięknaSobota
Szwedzka marka kosmetyczna Oriflame wystartowała z kampanią #PięknaSobota. Wspólnie z piosenkarką Natalią Szroeder firma przekonuje Polki, że zasługują na chwilę relaksu i czasu wyłącznie dla siebie.
Oriflame rozpoczęła komunikację związaną z akcją #PięknaSobota w maju.
Marka dzięki projektowi chce zachęcać kobiety, aby w sobotę zwolniły tempo i odłożyły na bok wszystkie sprawy. Sobota to czas, aby zadbać o swoje dobre samopoczucie i urodę, a nie jedynie poświęcać się domowym obowiązkom.
Natalia Szroeder w ramach kampanii wystąpiła w filmie opublikowanym na Instagramie. Tam zachęca do wzięcia udziału w konkursie - polega on na opublikowaniu zdjęcia, w którym kobiety pokażą, jak spędzają dzień, mając go tylko dla siebie. Nagrody w zabawie to kosmetyki Oriflame. Aktywacja potrwa przez najbliższy rok.
Piosenkarka będzie promować projekt na swoich kanałach w social media i zachęcać fanów, aby dołączyli do akcji.
Dodatkowo, aktywację promuje najnowszy katalog Oriflame (numer 9).
Oriflame nie podaje, z jakimi agencjami współpracuje przy realizacji projektu.
Dołącz do dyskusji: Natalia Szroeder promuje na Instagramie akcję Oriflame #PięknaSobota