SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NCBiR wybiera agencję digitalową do rocznej współpracy

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju prowadzi przetarg na zakup usług marketingu internetowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować minimum rok.

Przedmiotem przetargu jest zakup usług marketingu on-line. Obejmuje on usługi przygotowania, zaplanowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w internecie, z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.

Z wybraną agencją NCBiR będzie pracować rok od zawarcia umowy. Instytucja przewiduje możliwość przedłużenia współpracy o kolejnych 12 miesięcy.

Na obecnym etapie postępowania Centrum nie podaje wielkości budżetu.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga: 40) oraz organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (waga: 10), kryterium merytoryczne: "Koncepcja kreatywna przykładowego postu sponsorowanego na portalu Facebook (waga: 25) oraz kryterium merytoryczne "Koncepcja kreatywna przykładowej kampanii Google Ads" (waga: 25).

Przetarg trwa do 25 marca br.

 

Dołącz do dyskusji: NCBiR wybiera agencję digitalową do rocznej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl