SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nescafe Dolce Gusto rusza z nową platformą „Robi się ciekawie”

„Robi się ciekawie” to nowy claim oraz nazwa nowej platformy marki Nescafe Dolce Gusto. Nową ideę, spoty oraz komunikację przygotowała agencja Przestrzeń.

Marka w nowej reklamie pokazuje, że do przygotowania wyjątkowej i smacznej kawy nie są potrzebne żadne wyszukane rozwiązania. Przekonuje, że wystarczy odpowiedni ekspres oraz kapsułka.

Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.

Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski  z agencji Przestrzeń, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).

Dołącz do dyskusji: Nescafe Dolce Gusto rusza z nową platformą „Robi się ciekawie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl