Nestlé nie będzie kierować reklam do dzieci w wieku poniżej 16 lat
Koncern spożywczy Nestlé zapowiedział, że ogranicza swój marketing kierowany do dzieci poniżej 16 roku życia. Zmiany zaczną obowiązywać od 2023 roku, bo - jak twierdzi marketer - marketing koncernu ma być bardziej odpowiedzialny.
Nestlé wprowadza nową politykę „komunikacji marketingowej dla dzieci”, która zabrania firmie bezpośredniej reklamy słodyczy i lodów skierowanej do dzieci, a także wprowadza ograniczenia w komunikacji produktów na bazie wody z dodatkiem cukru.
Wcześniejsze zobowiązanie Nestlé do odpowiedzialnego marketingu zakazywało kierowania reklam do dzieci w wieku do sześciu lat. Ta nowa poprawka zostanie zastosowana w odniesieniu do reklam emitowanych na platformach telewizyjnych i w internecie, w tym w mediach społecznościowych i platformach gier, w których ponad 25 proc. odbiorców ma mniej niż 16 lat.
Zmiany te wejdą w życie 1 lipca 2023 roku na całym świecie.
Nestlé ogłosi również swoje cele na 2025 rok i model tworzenia wartości dla inwestorów. Komentując przyszłość, dyrektor generalny Mark Schneider mówi, że firma poczyniła „znaczący postęp” w ostatnich latach. Mówi, że celem firmy jest „konsekwentne dostarczanie w niespokojnych czasach”.
Dołącz do dyskusji: Nestlé nie będzie kierować reklam do dzieci w wieku poniżej 16 lat
Gwoli ścisłości to PŁATKI KUKURYDZIANE SĄ Z ZASADY BEZGLUTENOWE!