SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NetEffect - pomiar efektywności reklam internetowych od IIBR-u

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wprowadza do swojej oferty narzędzie NetEffect. Na podstawie danych dwóch typów mierzy ono efektywność internetowych kampanii reklamowych.

NetEffect integruje wyniki dwóch badań: pasywnego pomiaru kontaktów z reklamą w ramach systemu gemiusDirectEffect oraz deklaratywnego sondażu dotyczącego wpływu kampanii na znajomość marki, jej wizerunek czy chęć zakupu. Przy czym ankietowani to nie tylko osoby, które miały kontakt z daną reklamą, lecz również te, które na nią nie natrafiły. Respondenci są dobierani do tych dwóch grup tak, żeby nie różniły się one pod względem struktury społeczno-demograficznej, profilu korzystania z internetu oraz sposobu korzystania z serwisów objętych kampanią.

Przedstawiciele wprowadzającego NetEffect do swojej oferty Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych przekonują, że połączenie w tym badaniu danych behawioralnych z deklaratywnymi pozwala uniknąć ograniczeń każdej z tych metod stosowanych osobno. – Dzięki temu możemy dostarczać naszym klientom pełniejszy obraz rzeczywistości marketingowej, odpowiadając w ten sposób na ich potrzeby – zapewnia Janusz Sielicki, dyrektor ds. badań w firmie.

Dołącz do dyskusji: NetEffect - pomiar efektywności reklam internetowych od IIBR-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl