SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix bez dyrektora marketingu na Europę Centralną. Odchodzi Tomasz Ebbig

Tomasz Ebbig, dyrektor marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej, odchodzi z firmy - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z platformą związany był przez pięć lat.

Ebbig nie komentuje swojego odejścia, nie znane są też jego dalsze plany zawodowe. Komentarza nie ma też ze strony Netfliksa.

Firma planuje zatrudnić nowego dyrektora marketingu regionu CEE, który będzie już pracować w otwartym we wrześniu warszawskim biurze serwisu. To właśnie do Warszawy z Amsterdamu przenieśli się pracownicy zespołu dedykowanego Europie Środkowo-Wschodniej w Netfliksie.

Tomasz Ebbig do Netfliksa dołączył w 2017 r., początkowo jako senior marketing manager. W 2018 r. awansował na stanowisko dyrektora marketingu. Ebbig zbudował od podstaw zespół marketingu odpowiedzialny za działalność platformy w Polsce, Rumunii, Czechach, na Węgrzech oraz w Rosji.

Tomasz Ebbig pracował w Zalando i H&M

Ebbig wcześniej pracował jako global brand marketing lead w Zalando.W przeszłości związany był też z H&M, Nteractive Consulting & Events oraz Scholz & Friends Advertising Agency.

Na koniec czerwca br. Netflix miał 220,76 mln subskrybentów, po dwóch z rzędu kwartałach z niewielkimi spadkami.

Dołącz do dyskusji: Netflix bez dyrektora marketingu na Europę Centralną. Odchodzi Tomasz Ebbig

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuba
Odchodzi sam czy musi odejść?
odpowiedź
User
Księgowa
Pensja w Warszawie - jedna trzecia tego co w Amsterdamie.
odpowiedź
User
a`sx
I tak długo wytrwał. Netflix słynie z maksymalnego wyzysku pracownikow
odpowiedź