Netflix z reklamami? Większość użytkowników jest na nie
Zdecydowana większość amerykańskich użytkowników Netfliksa deklaruje, że nie zamieni dotychczasowego pakietu platformy na tańszy, w którym emitowane będą reklamy - wynika z badania Whip Media.
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował spadek liczby subskrybentów o 0,2 mln do 221,64 mln. To pierwszy taki wypadek w historii serwisu. Platforma przyznaje, że wzrost jej wpływów zwalnia, m.in. wskutek współdzielenia profili i konkurencji.
W związku ze słabnącymi wynikami, a także z rosnącą konkurencją, m.in. w postaci serwisu Disney+ Netflix postanowił, że wprowadzi w czwartym kwartale tego roku nowy, tańszy pakiet z reklamami. Na razie szczegóły nie są znane.
Wprowadzenie tańszego pakietu z reklamami może potencjalnie przyciągnąć nowych subskrybentów, którzy do tej pory nie chcieli płacić za Netfliksa, bo uważali, że serwis jest za drogi. Zwłaszcza, że konkurencka a rynku streamingu jest coraz większa
Wygląda jednak na to, że zbyt wielu użytkowników nie planuje się przenieść z subskrypcji bez reklam na tańszą, ale pełną spotów reklamowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-stranger-things-4-vod-squid-game ##
W badaniu zrealizowanym przez Whip Media 72 proc. respondentów stwierdziło, że „mało prawdopodobne” lub „bardzo mało prawdopodobne” jest ich przejście do pakietu z reklamami. Tylko 14 procent odpowiedziało, że „bardzo prawdopodobne” lub „prawdopodobne” wybierze opcję z reklamami, gdy tylko będzie dostępna.
Badanie zrealizowano na próbie 2460 użytkowników TV Time z USA. Wyniki zostały zbilansowane, aby odzwierciedlić płeć i wiek populacji amerykańskiej populacji w wieku od 13 do 54 lat.
Dołącz do dyskusji: Netflix z reklamami? Większość użytkowników jest na nie