NetSprint.pl i WP.pl wprowadzają nowy format reklamowy
NetSprint.pl i Wirtualna Polska wprowadziły nową reklamękontekstową, która oprócz typowego tekstu reklamowego zawieraelement graficzny. Pozwala to na dodatkowe wyróżnienie produktu.
Adkontekst Exclusive, jak nazywa się nowy produkt wyświetlany wsieci Adkontekst, pozwala klientom NetSprint.pl i WP na wyróżnienieswojej reklamy i tym samym - zwiększenie jej skuteczności.Umożliwia również serwisom partnerskim uzyskanie wyższychprzychodów z wyświetlania reklam kontekstowych.
Podobnie jak tradycyjna reklama tekstowa w sieci kontekstowej,Adkontekst Exclusive dopasowuje się do treści artykułów i stroninternetowych, a także do charakteru całego serwisu. W praktyceoznacza to, że reklama pojawia się tylko na stronach powiązanychtematycznie z jej zawartością. Nowa forma umożliwia takżewyświetlanie na serwisach partnerskich tylko jednej reklamy, a niekilku, jak w przypadku tradycyjnej wersji.
Jak informują autorzy nowego formatu, inne jego zalety tomożliwość łatwego zarządzania kampanią i samodzielnego decydowaniao miejscu umieszczenia przekazu. Reklama rozliczana jest w systemiePay per Click, gdzie klient płaci za każde przejście internauty najego stronę www.
Adkontekst Exclusive oferowany jest w 2 formach: 'billboard' orozmiarze 750 x 100 pikseli oraz 'rectangle' o rozmiarze 300 x 250pikseli. NetSprint.pl i WP.pl planują w przyszłości wzbogacenieoferty o nowe odmiany tej reklamy. Adkontekst Exclusive jestrozliczany w modelu aukcyjnym - reklamodawca sam deklaruje cenę,jaką chce zapłacić za kliknięcie. Minimalna kwota to 50 gr netto.Im wyższa cena, tym częściej reklama będzie prezentowana.
Dołącz do dyskusji: NetSprint.pl i WP.pl wprowadzają nowy format reklamowy