SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Network PR z Hewlett Packard

Agencja Network PR rozpoczęła współpracę z firmą Hewlett Packard.

Do zadań agencji należeć będzie przygotowanie i wdrożenie działań komunikacyjnych pozycjonujących firmę wokół tematów związanych ze stylem życia, spędzaniem wolnego czasu i modą.

Agencja zaplanuje i przeprowadzi cykl wydarzeń skierowanych do mediów i liderów opinii, ze szczególnym uwzględnieniem tytułów z grupy lifestyle i celebrities.

W związku z rozwojem agencji, do zespołu dołączyła Anna Wensław, która objęła stanowisko senior account managera. Anna Wensław ostatnio pracowała m.in. dla Fundacji Grupy TP, a  wcześniej, przez cztery lata, w Biurze Prasowym Provident Polska odpowiadała za kontakty z mediami, programy CSR i sponsoring. Była również pracownikiem agencji Mmd Public Relations Poland.

Dołącz do dyskusji: Network PR z Hewlett Packard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl