SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Next Infor z tematycznymi pakietami reklamowymi

Grupa Next Infor wprowadziła tematyczne pakiety reklamowe. Są one podzielone na dwie grupy: biznesowo-prawne i lifestyle’owe.

Tematycznych pakietów reklamowych Grupy Next Infor z obszaru biznesowo-prawnego jest siedem: Biznes (obejmujący strony gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, di.com.pl, bizneswieszjak.pl, prawo.wieszjak.pl, prawnik.pl, prawnikow.pl i infor.pl), MSP (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, biznes.wieszjak.pl - kadry, prawo, zarządzanie i podatki, prawnik.pl, mojafirma.infor.pl, logistyka.infor.pl i infor.pl-narzędzia), Top Management (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, prawnik.pl, biznes.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl i mojafirma.infor.pl), Prawo (prawo.gazetaprawna.pl, strona główna gazetaprawna.pl; di.com.pl/informacje/Biznes_Finanse_i_Prawo, biznes.wieszjak.pl/prawo, prawnik.pl, prawnikow.pl), Księgowość (ksiegowosc.infor.pl, IPP24.pl, ISK.infor.pl, podatki.wieszjak.pl, podatki.gazetaprawo.pl, gospodarka.dziennik.pl/kalkulatory i forsal.pl/tagi/makroekonomia), Kadry (kadry.infor.pl, praca.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl/praca i kadry.wieszjak.pl) oraz Dom (dom.wieszjak.pl, nieruchomosci.dziennik.pl i gazetaprawna.pl - moje nieruchomości).

>>> Interia.pl z Next Infor tworzy pakiet biznesowy 

Natomiast pakiety lifestyle’owe są trzy: Zdrowie i medycyna (obejmujący serwisy commed.pl, zdrowie.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl, zdrowie.dziennik.pl, kobieta.dziennik.pl/piekna-i-zdrowa, gazetaprawna.pl/serwisy/biznes_i_zdrowie), Kuchnia (gotujmy.pl, kuchnia.wieszjak.pl, kobieta.dziennik.pl) oraz Kobieta (kobieta.wieszjak.pl, dom.wieszjak.pl, kuchnia.wieszjak.pl, gotujmy.pl, kobieta.dziennik.pl, zdrowie.dziennik.pl, rozrywka.dziennik.pl, podatki.gazetaprawna.pl, film.dziennik.pl, podroze.dziennik.pl).

- Skupiamy się na jakościowym dotarciu do wyselekcjonowanych grup docelowych - uzasadnia Filip Hołowczyc, pełnomocnik ds. internetu w Infor PL. - Obecnie Grupa Next Infor skupia kilkanaście serwisów, których wysokie sprofilowanie jest istotnym argumentem dla reklamodawców oraz daje nowe możliwości do współpracy z innymi partnerami - zaznacza.

Za przygotowanie i sprzedaż pakietów odpowiada biuro koordynacji reklamy Infor PL. Oferuje ono jednocześnie pakiet zasięgowy obejmujący wszystkie witryny z grupy.

Dołącz do dyskusji: Next Infor z tematycznymi pakietami reklamowymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl