Niedźwiedź, szop pracz i kruk w reklamach zewnętrznych płyty „The Getaway” Red Hot Chili Peppers (wideo)
Z początkiem lipca zaczęła się niestandardowa kampania outdoorowa promująca nową płytę Red Hot Chili Peppers - „The Getaway”. Za przygotowanie i realizację akcji we współpracy z Warner Music Poland odpowiada firma AMS.
W ramach kampanii We wnętrzu słupów reklamowych AMS umieszczone zostały stożki usypane z płyt oraz modele niedźwiedzia, szopa pracza i kruka nawiązujące do okładki albumu „The Getaway” Red Hot Chili Peppers: po stożku z płyt wspina się szop pracz, z czubka piramidy wystaje łapa niedźwiedzia trzymająca okładkę płyty, na brzegu której siedzi kruk. Na dole słupa znajduje się napis: „Żadne zwierzęta i płyty nie ucierpiały przy produkcji tej reklamy”.
Taka instalacja będzie widoczna przez cały lipiec na czterech nośnikach w Warszawie: u zbiegu ulic Emilii Plater i Twardej, Marszałkowskiej i Hożej oraz na ulicy Emilii Plater przy Pałacu Kultury i Nauki oraz przy Złotych Tarasach.
Produkcją i realizacją kampanii zajęła się firma reklamy zewnętrznej AMS (należąca do Agory) razem z Warner Music Poland, wydawcą albumu „The Getaway”.
W maju br. AMS zrealizował podobną niestandardową kampanię sklepów TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości”.
Dołącz do dyskusji: Niedźwiedź, szop pracz i kruk w reklamach zewnętrznych płyty „The Getaway” Red Hot Chili Peppers (wideo)