SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nominacje do Złotych Spinaczy 2015: najwięcej dla Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Siedem szans na nagrody ma agencja Havas PR Warsaw, a pięć - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Po trzy nominacje przyznano w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Siedem nominacji otrzymały projekty współtworzone przez agencję Havas PR Warsaw, pięć - przez Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, a po cztery - projekty Idea Banku i Orange Polska.

Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali 4 grudnia br.

Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, a partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.


NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2015


KATEGORIE GŁÓWNE
 
PR korporacyjny
• Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
• Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej (komunikacja przejęcia od Accor sieci hoteli w sześciu krajach)  – NOBILI PARTNERS

PR produktu
• Extra bilet, extra trailer – Orange Polska, VML Poland
• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika  – Unicorn Media
• Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
 
Public Affairs i Lobbying
• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
• Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
• Równe szanse dla producentów kruszyw sztucznych. – Komunikacja Plus

Kampania Społeczna
• Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
• Kampania: „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” – On Board Public Relations
• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna
• przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy – Grupa Żywiec S.A.
• Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago Public Relations
• Getin dzieciom – Getin Noble Bank

Event komercyjny
• Orange Video Fest by LifeTube – Orange Polska, VML Poland, LifeTube
• European Rover Challenge – Planet PR
• I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo
 
Event społeczny
• Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
• Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie – MAKRO Cash&Carry Polska
• Bieg Fair Play – Getin Noble Bank

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Woolet – Sarota PR
• “Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED
• Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Corporate Social Responsibility (CSR)
• Aktywni do setki – Microsoft
• Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska/Isobar Polska/Laboratorium PR
• Pomoc Mierzona Kilometrami – T-Mobile Polska wraz z agencją Monday Public Relations

PR miejsca, miasta lub regionu
• Zimowy Narodowy – Testa Communications
• #icekrakowinstameet – największe w Krakowie spotkanie miłośników fotografii mobilnej – Centrum Kongresowe ICE Kraków (operator Krakowskie Biuro Festiwalowe)
• LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency

Social media
• Detocell Academy – Fresh Agencja Reklamowa
• Gentleman na drodze – White Bits, Digital Communication Agency
• #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych + Agencja Projekt PR

Bussiness-to-Bussiness PR
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
• Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank SA
• Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji – Headlines Porter Novelli

PR finansowy i relacje inwestorskie
• Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej –NOBILI PARTNERS
• Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
• Kampania komunikacji wydzielenia spółki Private Equity Managers S.A. ze struktur Grupy MCI i jej IPO – Martis CONSULTING

Media Relations
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
• Kampania PR serialu HBO „Wataha” – HBO Polska
• Jacobs – Baw się kawą! – Mondelez Polska, Jacobs Douwe Egberts i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja
• Selfie-walk Galaxy A3/A5 - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
• Woolet – SAROTA PR
• „Lords of the Fallen” – największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse
• Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank  SA
• Mobilny Wpłatomat Idea Banku – Idea Bank SA
• „Nie daj się zrobić w słupa” Kontrola Skarbowa – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia
• Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime Sp. z o.o. wraz z Gaca System
• CD – poznaj kosmetyki inspirowane naturą – Multi Communications

Sektor spożywczy
• W kuchni z E.Wedel – 24/7 Communications
• przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy -  Grupa Żywiec S.A.
• „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words/Tesco Polska

Kultura i Media
• Kampania #Ocal książki  – Hill+Knowlton Strategies Poland
• Kampania wizerunkowa kanału kryminalnego CI Polsat – FIRST Public Relations i A+E Networks Poland
• Człowiek nie pies i czytać musi! – Go Culture

Medycyna i Zdrowie
• Bieg jubileuszowy - POLRUN – Havas PR Warsaw, Polpharma, Havas Sport & Entertainment/Havas Media
• Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma Biuro Handlowe
• RECEPTA na sukces farmacji – On Board Public Relations

Sport, turystyka, rekreacja
• I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo
• Zimowy Narodowy - Testa Communications
• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
• Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Apsys Polska
• KOCHAM WARSZAWĘ – Ghelmco Poland; Partner of Promotion (agencja PR); White Bits (agencja social media)

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
• Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha – Robert Bosch

NGO i Sektor Publiczny
• Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
• Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace
• ZACHOWAJ RÓWNOWAGĘ – Partner of Promotion

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność
• LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency
• Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
• Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność
• Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
• Woolet – SAROTA PR
• RWE Power Box – Fundacja RWE w Polsce
• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
• European Rover Challenge – Planet PR

Dołącz do dyskusji: Nominacje do Złotych Spinaczy 2015: najwięcej dla Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl