SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Novartis z kampanią o migrenie „Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany”

Pod hasłem „Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany” ruszyła edukacyjna kampania koncernu farmaceutycznego Novartis Poland. Ma na celu zwiększenie świadomości występowania migreny i pomoc pacjentom. Akcję przygotowały RiverWood, Grupa ZPR Media oraz Blue 449.

Na potrzeby akcji powstał serwis edukacyjny Pokonam Migrenę. Znajdują się tam opisy objawów i leczenia migreny, jak również pokazany wpływ na codzienne funkcjonowanie pacjentów.

Na stronie wyjaśnione są również najbardziej powszechne mity odnośnie do migreny. Dostępna jest ponadto lista ośrodków diagnostycznych w całej Polsce wraz z instruktażem, jak najlepiej przygotować się do wizyty u neurologa lub migrenologa.

Kampanii edukacyjnej towarzyszą reklamy prasowe w magazynach kobiecych oraz banery internetowe. Kreacja nawiązuje do dyscyplin sportowych, które kojarzą się z siłą i wytrzymałością.

Kreacje reklamowe oraz treść opracowała agencja RiverWood. Stronę internetową przygotowała Grupa ZPR Media. Za zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Blue 449.

Dołącz do dyskusji: Novartis z kampanią o migrenie „Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl